Ironisk kärlek

Blev helt fast vid radion för någon halvtimme sedan. Morgonpasset spelade Regina Spectors fina Samson och jag var tvungen att stanna upp i tidningsläsandet och kaffedrickandet och bara lyssna.

Det är tydligen Alla hjärtans dag idag. Hmm, jag känner inte att jag älskar mig själv mer idag än andra dagar. Inte så mycket mer att jag skulle köpa en blomma till mig själv i alla fall. Men jag har arbetat fram en ironisk syn på kärlek - jag och Daniel - så jag kan inte riktigt ta något på allvar. Och att köpa blommor till mig, det är helt onödigt.


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

jag tror fn att jag ska köpa en blomma till mig själv, för stefan är påväg hem och är jättesuperdupersjuk... Tre sjuklingar- visst är jag väl värd en blomma för det!
/sjukstugesköterskan

2007-02-14 @ 10:27:00
Detta sa: Madelene

Choklad är bättre =) Fast sånt äter ju inte du, tråkis...

2007-02-14 @ 10:55:40

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks