Fylleblogg, söndag

Trött och ganska full, just hemma från en fiiiin dag. Tentan gick superbt, jag är helt enkelt en hejare på antiken. Eftersom veckan varit så underbart strålande positiv köpte jag mig ett linne och ett par röda ankleboots från Vagabond. Jag kanske lämnar tillbaka dem, men en sak är säker - jag är heltossig över Vagabond. Jag skulle kunna köpa upp hela butiken. Så mycket för shoppingförbudet i februari.

rödankle1rödankle2

Sen vandrade jag till slottet, träffade Kristin, käkade lite indisk, åkte hem till mig och drack rödvin, Baileys med mintchokladsmak och åt kinapuffar. Sedan Petsounds och antagligen en av Stockholms finaste, sötaste, snyggaste killar. Oj. Fast Kristin höll inte alls med mig.

På tunnelbanan hem hade någon spytt och ett gäng tonårskillar var otroligt fulla och jag kände mig trött och vuxen men gladglad.

Nu: säng.

Uppdatering: Gårdagens kändisspan: Tobbe trollkarl (korsningen Sveavägen-Hamngatan) samt Johan Glans (Skånegatan). Jag tror nog jag vet vilket jag tycker smäller högst...


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks