Dagens recensent

Om ni missat det, gå in på Dagensskiva.com. Jag gästrecenserar. Och visst har man fått sig några onda tillrop redan; "nån slumrande förutsägbar gäst recenserar uppenbart kass musik som tomazzzzz. En kvinna dessutom, herregud".

Jepp, en kvinna. Och själv är hon rätt nöjd med både recensionen och sig själv, även om jag idag blivit kallad för "ett måndagsexemplar" (passande nog är jag född på en måndag men det visste inte personen som sa det om).

Skulle dock velat gå på Labradorfesten, tänkte göra det men det känns lagom lockande nu. Slottsfolket var upptagna och osugna allihopa, och det är så kallt ute att tårna brände när jag kom in i värmen på tunnelbanan. Musikfesten får väl bli till en annan gång.

Men det är klart, vad vet kvinnor om musik? Uppenbarligen går det i alla fall inte att gilla både Aril Brikha och Tomas Andersson Wij. Dumt av mig.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

nu har jag läst!! proffsigt!
nu fanns det andra inlägg än tönten som uppenbarligen blev tappad som liten.... ;oP

2007-02-11 @ 17:50:57
Detta sa: Madelene

haha, du är underbar, tappad som liten =)

2007-02-11 @ 18:09:19

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks