Julkul på Debban

Kommer just hem efter en skön kväll på Debban Slussen, med Hanna. Hanna som jag gått i samma klass som i tre år, men först nu har förstått att uppskatta på riktigt. "Vi är i förälskelsen av vår kompisrelation" som hon uttryckte det, fast säkerligen snyggare än jag citerar henne. Och överallt man är träffar man Anna S.

Det var ett tag sen jag var ute på riktigt. De få gångerna jag varit det på senaste tiden har jag dragit mig därifrån tidigt. Det finns ju andra prioriteringar nuförtiden. Men julfesten, även om det inte var så mycket jul, på Debaser, var riktigt lyckad. Måste umgås mer med Hanna, helt enkelt.

Nu måste jag gå och slafa (ska bara kolla facebook). Jobbar ju för bövelen imorrn.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks