Advent, 2007

Första advent idag. Och jag mår bra. Har mått rätt dåligt hela veckan, vilket nog kulminerade i fredags och även igår, men blev bättre runt klockan tolv i natt. Mestadels bra nu, känner mig... sådär lycklig igen.

Har dock svårt att äta, är hungrig men när jag tänker på mat mår jag lite illa, och när jag kollar vad det halvtomma kylskåpet, den ännu tommare frysen och det rätt fulla, men bara av tråkiga saker som typ mjöl, skafferiet har att erbjuda så ryggar jag tillbaka och går in till datorn och den väntande hemtentan igen. Kanske med en mandarin i handen, visserligen.

Vitlöken är äntligen borta från dörren. Nu hänger där två muggar glögg och lite utkastade russin och mandlar istället.

vitloknovgloggdec

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: jennie

det var exakt den vitlöksbilden som fick mig att se en manlig torso istället för just en lök...
jag var utsvulten på den tiden.
puss finaste.

2007-12-02 @ 21:28:01
Detta sa: malin

jasååå, jahaaa, var det därför du hade en vitlök på dörren! Mysteriet är löst. Nu kan man äntligen sova lugnt igen.

2007-12-02 @ 21:59:11

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks