X-tra

Jag... skulle jobba hemma, efter jobbet... Kristin frågar "Var är alkoholen?!!!". Vilket slutar med att vi hamnar hemma hos Daniel - jag, Kristin, Daniel och outsidern Julia. Indiskt, rödvin och folköl. Och bara prat om slottet. Helt absurt. Och nu börjar fyllan lätta och jag lagar lunch till imorgon. Den blir sådär.

Igår blev jag och Daniel, efter ett djupt prat i Västra valvet, "vänner igen". Så efter jobbet åt vi sushi och kollade på "Tristram Shandy" och halva "Cry Baby" (fasen vad bra den var! Jag och DS ska ha Johnny Depp-maraton nån dag inom kort).

I lördags utforskade jag och chefen halva slottet, alla de gångar och trappor som jag inte kände till. Det var spännande. Så är det när man är extra. Man låser dessutom in sig med chefen på kontoret och därutöver äter man också glass. Härligt att vara extra.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks