90-tal

Idag har jag jobbat fast jag skulle vara ledig. Jag skulle ju städa hela lägenheten. Men nej, det strulade ihop sig och jag fick sitta och jobba med en musiksida som ska in på måndag istället för om tre veckor, som det egentligen skulle vara. Ingens fel. Men det har löst sig rätt bra, paniken spred sig såklart i mitt blod imorse, lite seg som jag var, men det mesta tycks ha ordnat upp sig. Ska bara bestämma vad det blir för skivrecensioner. Jag hade som tur var fått rätt mycket som passar bra i tiden. Tyvärr inte Kents nya. Skulle passat utmärkt att recensera den. Tillbaka till samtiden.

Ikväll blir det 90-talsrevival på Club 90's. Med slottsfolk såklart.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks