Wednesday night, Thursday morning

Gårdagkvällen var fin. Visserligen hade både jag och Kristin lite ångest över att vi druckit en hel del öl en vanlig onsdag (okej, dymmelonsdag, men det känns inte som ett skäl att supa halva natten. Skälet är väl snarare att det var kul). Releasespelning för Lasse Lindhs nya skiva på Pet Sounds Bar, jag, Kristin och Micke. Och sjukt mycket andra människor. Lasse själv bland annat, som kramade mig (det skulle han aldrig ha gjort om han visste att jag, host, sågat skivan. Förlåt).

Efterfest på H62, där vi, enligt Kristin, tydligen var äldst av alla. Det uppfattade inte jag. Och eftersom jag och Kristin bor i varsin ödeshög far out i förorten, sov vi över hos Micke. Och kollade på Family Guy innan vi somnade.

Det var en fin natt.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks