Stopp i kärlekens namn, eller?

Påskhelgen över, och lagom till det har jag stopp i badkarsbrunnen. När jag klev ut ur badet var halva badrumsgolvet täckt med vatten (mina kläder som jag slängt i två högar på golvet klarade sig mirakulöst!). Möjligt att jag svor högt. Tänkte att jag inte ska vara så där tjejig som jag annars är (alltså ringa till pappa direkt) utan drog ut badkaret och försökte ta bort smutsen (läs: mina långa, tappade hårstrån) med hjälp av handskbeklädda händer (tack Malin för att du var intelligent och köpte plasthandskar när jag flyttade in!). Men det hjälpte föga. Så ja, jag ringde pappa. Han fixar imorgon, sa han. Herregud, vad skulle jag göra utan honom? Jag är ju inte superfeminin, men fixa saker, det kan jag inte.

Jag får undvika att bli smutsig imorgon.

Och ja, jag har stajlat om bloggen en aning. Det är roligt att leka. Lite superfeminin är jag nog i alla fall. Eller vad tror ni?

Uppdatering: Nä, alltså, det behöver ju inte vara maskulint att kunna fixa saker. Men jag är i alla fall inte som min pappa. Och han är inte heller så feminin.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Jag vill också kunna fixa bloggen. Men när det gäller det är jag fullkomligt oteknisk. Lustigt att jag varit webbredaktör på SR och hållit på med HTML och nu jobbar jag med webb på SVT. Ändå kan jag tamejfan inte fixa till min egen blogg. Moahahaha vilket knas (?) jag är ibland ;).

Detta sa: Parrish

har ångestsnoozat en timme.. nu är jag assen till skolan.. så .. vad sjutton gör jag på din blogg? ;)

2007-04-10 @ 08:03:58
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: ankan

pappor är bra att ha!!!!!!!!!!! =oD

gillar färgerna bättre än den förra men de är lite svåra att fästa blicken på..

2007-04-10 @ 08:15:14
Detta sa: Madelene

Laura: Ja, du om nån borde väl kunna? Jag chansade lite fram och tillbaka och tog hjälp av de "webbsäkra färgerna" =)
Parrish: Jag vad fasen gör du här? kan inte slita dig såklart, av de chockande färgerna såklart. Drömde tyvärr inte om Micke, massa annat skumt dök upp i mitt huvud...
Ankan: Hihi, jag liksom drar läsare och lockar bort dom at the same time. Det är ju sån jag är i allmänhet! =)

2007-04-10 @ 09:38:37
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks