Som en huvudlös höna

Kristin bloggar om godis. Jag är inte sämre. Fast jag bloggar om det sista påskgodiset. Allt försvann otroligt snabbt, två rätt stora påskägg var borta på två dagar. Och det är bara jag som bor i det här hemmet. Alltså; det var bara jag som åt av dem.

Men idag kom jag på att den lilla marsipanhönan som Marie gav mig tillsammans med en kruka fina påskliljor som tyvärr säckade ihop igårkväll fortfarande finns kvar. Eller fanns.

helhonahuvudl?shonahalvhona1halvhona

Så gick det till. Rätt god. Tack syster!

Nu ska jag få hjälp att deklarera. Jobbigt att vara egen företagare. Eller nej, jag är ju de facto ett företag. Kolla Upplysning.se.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

så grymt! Stackars lilla pippi! tänkte du alls på den stackars lilla pippins liv när du åt upp den...
Vad är du för vegeterian egentligen???

2007-04-13 @ 15:59:48
Detta sa: Madelene

Dålig vegetarian... enligt nån kock iaf. äh, jag bryr mig inte så mycket om hönor...

Detta sa: ankan

jag äter oxå upp huvudet först när jag äter nåna!!

2007-04-14 @ 16:24:53
Detta sa: Stefan

Eru egen företagare alltså. Och vad har du för extrajobb? Och Tears for fears är ju bra.

2007-04-15 @ 11:05:16
Detta sa: Madelene

Stefan: jepp serru, f-skattare är jag när jag frilansar. inne på tredje året nu. och deklarationen gick bra.
jobbar extra hos storasyster ibland. bredvid frilansandet.
och okej, ja, tears for fears är ändå rätt bra... *sjunger woman in chains*

2007-04-15 @ 13:10:03
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks