Sharleen, Sharleen, Sharleen, Sharleen

Igårkväll, under den vad jag tyckte misslyckade utekvällen, fick jag höra det igen. Att jag är är "skitlik hon i Texas" (Sharleen Spiteri, reds anm.). Fick höra det när jag var tolv år, och så för några veckor sedan. Och nu igen. Jag vet inte om det är så. Själv tycker jag min syster Marie ser mer ut som Sharleen i så fall. Men om nu flera har reagerat så måste det ju finnas någon sanning i det. Kanske. Döm själva.

sharleen4
sharleen2sharleen3sharleen1
Originalet

jaglik?jagpaskhona
... och kopian?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Mm, jovisst. Nån likhet finns det nog där. Har dock inte sett din syster så kan inte bedöma om hon är en bättre Spiteri-lookalike än du ;).

Detta sa: Parrish

Tja.. du är ju mycket snyggare.. men annars så..;)

2007-04-14 @ 11:38:56
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: Anonym

på den övre bilden tycker jag ni är lika, inte på de andra, så nån likhet finns ju, betydligt mer än arwen i sagan filmerna.... ;o)
pusss

2007-04-14 @ 16:23:38
Detta sa: Anonym

från ankan...

2007-04-14 @ 16:24:04
Detta sa: Kristina

Hon är dösnygg ju. Det ska du ta som en komplimang! Vadå misslyckad utekväll, tyckte det var grymt ;)

2007-04-18 @ 21:10:59
Detta sa: Madelene

ey. jag och daniel började ju bråka. han sa knappt hejdå till mig när vi stack åt olika håll. jag vet inte vad det är med honom. jag orkar inte längre.

2007-04-18 @ 21:53:11
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks