Let's sail away to the beaches of Normandie

Finally. Kaffe. Efter imorgon ska jag försöka ta tag i skivhögarna som ligger här (och där och överallt) och kräver min uppmärksamhet. Space Age Baby Jane. Svenska Akademien. Ayesha. Plus en massa annat som jag hellre vill lyssna på men som jag inte behöver lyssna på.

Kristin var här igår och retade mig för att jag pratar konstigt. Sätter ord i fel meningsföljd. Hon ville säkert bara hämnas för att jag sa att hon fortfarande pratar dialekt "obehindrat".

Men sedan får hon Muminmuggen med Morran på varje gång hon dricker kaffe här också. Själv tar jag Stinky.

Uppdatering: Ser att det har kommit en hel del nya Muminmuggar. Måste hålla köksskåpen à jour.

muminblommor

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Oli

"Let's sail away to the beaches of Normandie"
i just heard this lyric on the radio. brilliant song. who is it by??
thanks,
oli

2007-05-28 @ 22:39:22
Detta sa: Oli

gloegg(at)gmail(dot)com
thanks,
oli

2007-05-28 @ 22:40:46

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks