Jag och Stjärnan made the Team

Auwh. Je suis une blogger depuis un an (om det är så man säger på franska. Mina kunskaper i det språket har fått ge vika för latinska och gammalgrekiska inskrifter).

Ja, idag är min lilla Stjärna ett år. Och nej, jag ska inte bli nostalgisk (vad är det att bli nostalgisk över? Att ett år gått? Skärp dig, M) och drömma mig tillbaka. Och inte ta ut godbitar från året som gått (jag hoppas att ni inser att jag driver med mig själv nu). Men ettårsgränsen betyder inte något nedläggande. De senaste dagarna tycker jag mig sett att jag fått fler läsare, nya läsare. Så, I'll keep on (det enda jag kunde önska var fler kommentarer från er som går in like every day, utan att skriva nåt, någonsin. Men det gör ingenting. Gillar er ändå).

Mer tårdrypande citat utlovas. Fast inte just nu. Ibland måste till och med en Stjärna få unna sig att vara glad.

"And you
you said that no sun would shine
only cold winds wine
and you
could make my problems go"
The Legends, "Lucky Star"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Sitter i skolan och fryser.. blir letten förbannad på det här skitbygget ibland.. jo.. ajg förstår att det kostar pengar att värma upp.. men vad sägs om att isolera från början.. tror vi det hade varit ekonomiskt gångbart.. men nej.. arkitekten var ju från italien och vet väl inte vad minusgrader är.. hade säkert med sig hela sitt lilla byggteam o byggde det hela i plexiglas och tidningspapper..

um.. grattis på ettårsdagen förresten..;)

Detta sa: Madelene

hihi, tack. gå till JMK (karlavägen 104), där är det ännu kallare. arkitekter asså... =)

2007-04-19 @ 11:58:15
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: ankan

grattis till 1-årsdagen!!

2007-04-20 @ 16:38:05
Detta sa: Madelene

Jag och min egen lilla stjärna tackar så mycket. vi känner oss väldigt vuxna nuförtiden. eller inte. nåt.

2007-04-20 @ 17:08:43
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks