Good Night Yankee

Ah. Stockholmare är som de är. Och jag är sådan. Lite i alla fall. Kristin och Casey är riktiga hillbillies, när det kommer till kritan. "Good night yankee" sms:ade Kristin till mig igår. Läs mer om det hela i hennes blogg.

I övrigt har helgen varit fint stockholmsk (eller nåt). Jag och Malin var på Roskildefestivalens releasefest på Södra Teatern i fredags, såg Taxi Taxi! och två, tre låtar med New Young Pony Club. Sedan stack vi till Pelikan för att träffa Kristin, Casey, Micke, Lena och Mats. Kristin blev lack (för att inte använda orden sur eller arg), med full förståelse, när Satan själv kom. Men min Kristin är cool.

Och Malin är ett dåligt förkläde.

Uppdatering: Kristin påpekade att jag hoppat över vissa viktiga delar i sms-konversation. Som att "Good night yankee" var svar på mitt "God natt, hillbillies". Jaja. Lite sunt bondförakt bär vi alla inom oss.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

att det var svar på "God natt hillbillies" missade tangentbordet..;)
Hoppas att du inte tog illa vid dig..*kramar*

Detta sa: Madelene

haha, klart jag inte gjorde. hoppas inte ni tog illa upp :D ni är roliga :P

2007-04-22 @ 09:48:48
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: förklädeshäxan malin

vaddå dåligt förkläde...? jag? menar du mig?

/förklädeshäxan

2007-04-22 @ 18:14:39
URL: http://med.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks