Singel är man ju

Nu nästa vecka har jag varit singel i ett år, precis. Och nu skickar redaktionen mig på singelkryssning! Någon som vill följa med?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Lol, va grymt! Antar att det ska bli ett reportage till tidningen?

Detta sa: Anonym

ledsen att jag inte kan haka!vore skit kul!men jag är ju i polen och raggar polacker!

2006-09-27 @ 21:40:08
Detta sa: Sophie

Om jag fattar det rätt så är han pappan. Antar att han tidigare aldrig fått så mycket uppmärksamhet som han får nu och därför tror att han automatiskt gör rätt. Hybris. Dum fråga, men vad är en singelkryssning?

2006-09-28 @ 06:22:02
URL: http://sophiesfantasi.blogg.se/
Detta sa: fia

jag vill jag vill jag vill

2006-09-28 @ 09:39:25
Detta sa: Madelene

Laura: Jo, du har så rätt så, det ska bli en liten grej av det, jag ska fotografera lite och så tydligen. :)
Sophie: Ja, det tycks vara han som är pappan, poor kid. Och jag är verkligen verkligen imponerad (fel ord kanske) av hur mycket känslostormar ditt inlägg har ryckt upp! Finns visst mycket åsikter i ämnet (men nästan alla verkar ju vara emot dig, hmm). Singelkryssning är en båt full av en massa galna, antagligen desperata singlar... men jag ska vara där i min yrkesroll som reporter!

2006-09-28 @ 10:03:31
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: fia

eller hur att du kommer vara dar i din yrkesroll du kommer att vara en av de galna desperata singlarna=)

2006-09-28 @ 10:27:37
Detta sa: madelene

fia: du känner mig för väl :)

2006-09-28 @ 11:14:41

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks