Pannkakor med banan

Ah. Vet inte vad jag ska blogga om. Det känns trist och meningslöst att blogga om min vardag (vem fasen vill läsa om det egentligen?) och jag har ingenting intelligent att blogga om. Jag känner bara för att blogga för bloggningens skull. För att nån liten stackare ska läsa min blogg och lämna någon tänkvärd kommentar. Men det händer ju inte. Inte ens min antikförfrågan fick någon fart på antikbloggarna out there (de existerar nog inte).

Ja ja. Imorgon tycks bli en spännande dag, jag har förhoppningar. Och på lördag blir det Linköping! Kommer förhoppningsvis besöka den staden senare i höst igen, Therese skulle ju fly till Stockholm den här helgen så henne kunde jag inte hälsa på. Men senare, senare.

Igår firade jag med pannkakor. Med banan i.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Christoffer Alm

Hej, pannkaka med banan, mums, idag fick jag och alexander pannkaka med sylt o grädde det var gott.
Kramar från Christoffer o Alexander o mamma marie o pappa thomas

2006-09-26 @ 20:05:59

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks