Höstbomb

"Det blev liksom höst på en gång. Sådär bluääh...", sa Jennie just, strax efter att hon annonserat att det skulle behövas en skandal för att liva upp stämningen idag.

Jag kan inte annat än hålla med. Skivskörden idag tycks inte ha varit så rolig, vädret utanför är grått och kallt (ja, det var riktigt rått när jag gick till jobbet imorse) och jag känner inte riktigt för att arbeta. Och Jennie har gjort beslag på radion, kanske för att en viss annan kollega tycks ha ett agg mot musik.

Fast jag gillar samtidigt att det blivit höst. Lättare att klä sig när det blivit lite kallt. Och snart ska jag hem och byta ut de svala kläderna mot varmare. Jag tror att hösten och vintern här nere i Skåneland är något helt annat än vad jag är van vid.

Roffan igår var underbar. Ska man äntligen kunna bli snygg nu?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

haha, den sista kommentaren är bara för att alla vi andra ska säga att du redan är så snygg och underbar!! du älskar att höra sånt!! puss!

2006-09-28 @ 11:49:57
Detta sa: fia

hihi haller med overstaende skribent, men du ar valdigt snygg. Ankan ar oxa snygg. Hosten har kommit till england oxa fran sommarvarme till regn och rusk. Pusss

2006-09-28 @ 12:12:10
Detta sa: madelene

you know me to well...

2006-09-28 @ 12:53:58
Detta sa: jennie

Jag stämmer in i lovsångerna! Men du, det var fan dåligt med skandaler idag... Vi får satsa på imorgon istället. Då är det ju ÅF hela dagen =)

2006-09-28 @ 17:26:17

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks