Ett välkänt faktum

Jag ska emigrera. Vill inte bo kvar i det här skitlandet. Men, jag visste det redan innan. Jag skyller allt det här på det välkända faktum att åtta av tio svenskar är dumma i huvudet samt visar tydliga tecken på dålig smak (de tittar till exempel på Melodifestivalen, köper Absolute-skivor, gillar Carola samt röstar borgerligt).

Jag fattar inte hur folk kan gå på det där ägghuvudets lurendrejerier. Nu kommer det gå utför. Och hur kan det finnas så många kristdemokrater i det här landet? Det är ju sjukt.

Ja, jag är arg. Ni kan ju kalla mig småsint om ni nu vill det.



Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Camilla

Inte småsint men kanske lit enkelspårig...

Detta sa: malin

jag håller med... vart ska vi flytta?
Inte nog med det... de gillar "glassigt" och " And she said" oxå!
Illa illa! Jag mår illa!
Och jag är de 2 st återstående av de 10 svenskarna!

2006-09-18 @ 12:50:55
Detta sa: Madelene

Malin: Klart du är de återstående två (en av dem iaf)! Du visar ju tecken på bra smak! :)

2006-09-18 @ 12:52:25
Detta sa: Sophie

Samtidigt är det säkert 9 av 10 som anser att just de tillhör de där 2 av 10... :)

2006-09-19 @ 19:35:30
URL: http://sophiesfantasi.blogg.se/

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks