Trötta tankar av hunger och leda

Jaha. Tangentbordet beter sig konstigt igen, jag kallsvettas och Torson skiner lite smått i solnedgången. I mina tankar rusar abortartiklar och i öronen susar Differnets Conflictionary. I magen kittlar ångest och ond hunger som inte är hunger alls. Jag har mest ont i magen vilket jag brukar ha på eftermiddagen efter att ha försökt stilla hungern med äpplen. Det funkar inte, det vet jag. Varför, idiot?

Och ska man laga mat? Nä, jag orkar inte, jag vill inte, och jag borde handla, men jag vill inte, jag orkar inte. Vad blir det för frukost imorgon?Trött på de evinnerliga mackorna med ost.

Saknar nåt. Eller mycket. Eller inget.

Ska gå hem. Dagen har varit lång som den är. Kanske blir det Pluxus i öronen på väg hem. Men antagligen blir det Deportees. Jag måste lyssna sönder alla låtar innan jag kan ta något annat.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks