Söndagsmusik en höstlördag

Tidningen Q:s skiva med det enligt dem bästa från 2005, Best of 2005 Vol#2, är perfekt en kall, ensam men för den sakens skull inte sorglig dag som denna, när jag går runt med fleecefilten som mamma prackade på mig innan jag flyttade hit inomhus och känner att nej, jag behöver inte hitta på något givande, jag behöver inte sms-terrorisera alla jag känner idag, jag behöver inte sörja allt som jag inte behöver eller inte borde sörja, jag behöver inte tänka på att den här meningen är alldeles för lång för att vara helt korrekt och läsarvänlig, jag behöver inte tänka på vad jag känner eller analysera mitt beteende, jag behöver inte döda min darlings i någon bemärkelse och jag behöver inte anpassa mitt språk till någon annans.  Athlete, Elbow, Bright Eyes och Anthony & the Johnsons säger att jag inte behöver någonting.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks