Modeller modeller modeller

Åh, bra dag. På Hennes modell-plåtning hela dagen, riktigt söta, tuffa tjejer. Och snygga kläder. Och lunchsushin var riktigt god (vegetarisk sushi förstås).

Och jag vill också bli modell!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Åh, va kul att få hänga med på en riktig plåtning! Vill också :). Här är det ungefär lika spännande som vanligt ;P. Nåja, var in på SVT text/webb (sommarjobbet) på lunchen för att skriva på ett lönepapper - jobbade extra i lördags, wee! - och finns nog inget vick direkt efter jul men absolut många chanser till inhopp :). Så nu känner jag mig ändå hyfsat lugn med "jobbpaniken". Har du haft några såna samtal med din tidning eller kontaktat nå tidningar här uppe? Kram!

Detta sa: M

nej, dte har jag inte... men nu ska jag ändra karriär och bli modell... :) Men hörru, du om nån behöver ju inte ha jobbpanik! hörde dig idag, alltid lika kul!!!

2006-10-24 @ 16:41:48

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks