Sorg. Nu vet jag.

Jaha. Nä. Fick ingen praktikplats alls. Av de jag valt alltså. Nu måste jag välja från listan med de platser som blev över, för att ingen annan ville ha dem. Det är så man gråter. Blod! Det är ingen av de platserna jag vill ha! Men det lutar ändå åt

Hemmets Veckotidning (men jag vette fasiken)
Östgöta Correspondenten (men jag vill ju inte hålla på med nyhetsjournalistik!)
Metro Malmö (samma där, jag vill inte hålla på med nyhetsjournalistik)
Dagens Media (som jag typ inte hänger med i när jag försöker kolla upp vad de skriver)

Gemensamt för dessa, förutom Dagens Media, är att de ligger i andra städer (Malmö respektive Linköping) och att jag därför måste sticka härifrån.

Kanske är det det som är meningen. Att jag inte ska vara kvar i Stockholm. Jag känner ju själv att det skulle vara bra att se mig om lite, bo nånannanstans, men nu när jag har skaffat min älskade lägenhet? Jag vill ju inte lämna den...

Jag vet inte. jag är helförvirrad. Känner just nu att jag inte vill bli journalist alls.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

hej lilla gummsan!! det löser sig alltid vettu
pusssssss

2006-05-16 @ 19:49:44
Detta sa: Laura

:(. Dumma P3. Du hade så förtjänat den! Och VR är ju bara knäppa. Usch och fy för dom. Men fanns ints SVT i yp Karlstad kvar ännu? För du hade väl släkt där? Hoppas det löser sig. Du vet att jag hejar på dig! Kram kram

Detta sa: Laura

Jag tänkte på det där med lägenheten om du måste flytta. Du kan ju alltid hyra ut den till nån av JMG-studenterna som ska gör praktik här, då vet du att du får en hyresgäst under exakt den period du behöver. Kanske kan va nåt. Bara satt och funderade :/...

2006-05-17 @ 10:08:06
URL: http://laura.webblogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks