Portugal eller Holland, det är frågan

Portugal - Holland. Mina favoriter. Varför sitter jag och bloggar just nu? Kollar på matchen samtidigt. Typiskt att de hamnade mot varandra redan i åttondelsfinalen, vem ska jag hålla på? Om jag ska vara ärlig bankar hjärtat nog hårdare för Holland av någon outgrundlig anledning, men Portugal är ju Portugal. Är ju Portugal... Men jag kommer sakna de orange dräkterna (som ju Holland inte bär under dagens match, saknar dem redan) om Portugal går som segrare ur denna batalj. Men Portugals dräkter är ju snygga också. Och vissa spelare ser väl inte alltför dumma ut heller... (Hör ni vad mycket det handlar om fotbollen för mig?!).

Satt just med Sofia och Sofie U, hemma i den sistnämndas föräldrahem, och spelade Vem vill bli miljonär genom dvd-spelaren. Ingen av oss kom någonsin upp till tre miljoner, men kul var det.

Hoppade det vilda midsommarfirandet i fredags. Jag stack hem till Sofie B, där hon och Ann-Sofie  förde ett lugnt firande. Jag kände att jag inte var upplagd för fylla, varken hos mig själv eller andra.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks