Missmodig ner till knäna

Okej. Ilska. Aggressioner. Nedslagen, moloken, missmodig.

Satt och skrev på uppsatsen igår. Inte så mycket, men ändå. Idag när jag öppnar dokumentet som jag trodde att jag skrivit i ser det exak likadant ut som igår eftermiddag, alltså innan jag skrev det om citat och transkribering. Jag vet inte vart det tog vägen. Och jag som skulle ha en lugn, mysig, ensam fredagkväll i soffan, framför teven eller så. Nu blev det en uppstressad, irriterad och ledsen fredagkväll framför pc:n. Och i telefon. Det finns annat jag irriterar mig på också, som jag var tvungen att prata av mig om. Det finns människor som jag inte riktigt klarar av. Som jag skulle klara mig bäst utan.

Jobbat. Ledig imorgon, ska ut på landet och fira pappa. Jobbar på söndag. Och Stefan, nej, jag har inte blivit rojalist.


Okej, jag har haft 134 läsare, eller enskilda ip-adresser, på min blogg. Tre av dem är jag. Men vilka är ni andra? Varför kommenterar aldrig ni främlingar? Pliis do...

Nu orkar jag inte mer.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

men jag har ju kommenterat!
Det är ju jag...

2006-06-04 @ 21:33:33
Detta sa: Kaisa

ok. jag får väl kommentera lite då. såg att sofia hade en blogg nu oxå... betyder det att jag oxå måste ha en? denna bloggvärld asså... e det inte smickrande me så många läsare då? o på din citatblogg har du ju en beundrare. haha. men du e ju underbar så... puss.

2006-06-05 @ 16:00:31

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks