Många borden och fler icke-borden...

Sover inte. Borde sova. Det är mycket man borde. Och mer man inte borde. Att ha nattliga konversationer med någon som egentligen är ute ur ens liv men som man ändå är glad vågar ta mod till sig, det är en sån sak. En sån sak som man inte borde.

"Jag vet att du är ledsen
Jag är ledsen med
För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va
Jag läser aldrig Proust igen
För slutet gör för ont i mig
Slutet har just börjat mellan dig och mig"
Håkan Hellström, "Klubbland"


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Maddis

sofia, det var ju visst du som kallade mig "smutsmoster" för nån månad sen, erkänn nu!

2006-06-09 @ 12:52:17
Detta sa: Marie (syster)

Hallå! Ja börjag bli lite orolig, du låter så deprimerad.

2006-06-09 @ 14:06:03
Detta sa: Maddis

nej, jag är inte deppad, lite nedåt ibland men annars är jag rätt glad faktiskt! det är ju sommar. du behöver inte oroa dig för mig systeryster! Glaada kramar!!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks