Dag 666?

Känns som om jag är den enda personen i hela Sverige som jobbar idag. Så är det ju visserligen inte. Mina arbetskamrater gör ju det också.

Fick lite kritik för min bloggning igår på klassfesten. Jag vill bara förtydliga att det här är egobloggning - jag bloggar för min egen skull och möjligtvis för mina närmaste kompisar. Sen är det ju spännade om någon främmande varelse hittar hit. Själv tycker jag att det är relativt trist att läsa bloggar, i alla fall när de inte handlar/nämner mig, och det är ju tyvärr inte så många som gör. Men det är ju ett välkänt faktum att svenska folket har dålig smak och väljer att blogga om trista saker. Men de gör väl liksom jag, egobloggar.

Svenska folket ja. Nu måste jag till jobbet.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks