CAP & Designs framsida

Ledig dag idag. Fast jag tumlade runt på Slottet i alla fall! Var på en allmän visning i Skattkammaren, vi ska som tidigare nämnts gå på tre visningar som vi får betalt för, sen stannade jag kvar i ungefär en och en halv timme efter det. Stod i Västra valvet och pratade med Magne, han är rolig. Det blev kanske lite väl mycket prat från min sida, jag vet inte.

Okej gott folk, ta och släpa er till de välsorterade tidningsaffärerna och köp nya numret av
CAP&Design! Det är nämligen jag och min klasskompis som skrivit den artikel (de intervjuer) som förstasidan anspelar på! Har inte sett innehållet ännu, men enligt källor är det bra!

Shoppat lite idag också. Underkläder och ett linne från H&M. Jag har blivit en shopaholic!

Är det inte lite väl lätt att överdosera rostbröd?

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks