Vissa dar är egodar

Mm. Vissa dagar är jag så otroligt förälskad i mig själv (min omgivning hävdar säkert att det är ganska ofta), sådär att jag knappt kan lämna spegeln, inte lämna min underbart vackra, snygga, gulliga spegelbild. Idag är en sådan dag märkte jag just.

Nu tycker ni att jag låter fåfäng. Men jag kan liksom alla andra - alla er - ha dåliga dagar. Även om ni inte tror det.
 
Måste nog springa ut till badrumsspegeln...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

ja, jag tror nog att du alltid gillar att titta i spegeln, även under de "dåliga dagarna"!! ;o) puss

2006-07-20 @ 08:59:14
Detta sa: marie

Vänta är du min syster eller, känner jag dig?? Jag får lära mig nya grejor om dig hela tiden ju.
Och om du får ett brev från mig och det kanske fladdrar innuti så kan det vara något som flyger på natten när vi andra sover o börjar få fj- o slutar på -äril ;o)

2006-07-20 @ 16:04:31
Detta sa: Madelene

Marie: men har inte mamma och pappa sagt nåt om nattfjärilar till dig?

Detta sa: fia

ankan du kunde inte haft mer rätt

2006-07-21 @ 14:34:34

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks