Takterrass

Lyssnade på P5 Radio Stockholm igårkväll. Programledaren beklagade sig något över att vädret mulnat till då framemot kvällen då han gick av sitt pass. Han hade ju nämligen planerat att spendera de kommande timmarna på en bekants takterrass.

Och då frågar jag mig - varför känner inte jag någon med takterrass? Till exempel på Södermalm? Eller bara våning/lägenhet/rum/skyffe högst upp i ett hus på Söder, varifrån utsikten skulle vara superb och suverän? Varför känner jag (vad jag vet) ingen med en sådan bostad? Jag vill också sitta på takterrass...

I höst ska jag lära känna någon som bor i Turning Torso. Det lär ju i alla fall vara tjusig utsikt.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

Jag känner folk med takterass på söder=)

2006-07-31 @ 15:17:59

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks