She is the missing part of me

Min lilla Kaisa är inte enbart min och tjejernas längre. Hon har skaffat sig en pojke, en Herr T! Wow. Det är häftigt. Nu är det tre flickvänner i gänget, och tre singlar. Och jag och Sofia fortsätter förbanna löjliga par (läs: typ alla par). Tacka vet jag singlar.

"And she says 'Everything is changed from now,
no longer half of what I could be
Everything is moving now,
when I found the other piece of me'"

Elin Sigvardsson

kaisatunga
Inte ledig längre


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: syster bister...

vad är det nu för fel med par??? jag bara undrar!!! Vi är ju sååå hiiimla pluttinuttiga vi som är par!!!
/M

2006-07-05 @ 09:22:10
Detta sa: Madelene

Jaa, just det!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks