Partytricket

Jag trodde länge att jag inte hade något partytrick, men så sent som i fredags motbevisade jag mig själv. Att kunna droppa folks födelsedagsdatum. Ja, alltså, om någon har berättat för mig när denne fyller år så kommer jag ihåg det, nästan alltid. Jag träffade ju som redan nämnts gamla klasskompisar i fredags, folk vars födelsedag jag absolut inte firat sedan man sjöng för dem på deras bemärkelsedag i klassen under högstadiet. Men ändå kunde jag komma ihåg när de fyller år, vilket väckte viss... ja, det var nog inte beundran, mer förvåning och kommentarer som "du är ju sjuk, hur f-n kan du komma ihåg det???".

Jag vet inte. Jag vet inte hur jag gör, det fastnar bara. Mamma och största syrran är likadana.

På tal om familj så var mamma och pappa och hälsade på mig på jobbet idag. Roligt att de lyckades villa sig in till stan.


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

nån dag innan du slutar på slottet ska även vi ta oss dit o titta på dig när du jobbar! =o) Säg mig, får man ta på föremålen som befinner sig bakom avspärrningarna??? ;oP

2006-07-02 @ 23:07:03
Detta sa: Stefan

När fyller jag år? Vet det knappt själv. Vill nog se dig när du jobbar innan sommaren tar slut : )

Detta sa: Maddis

Stefan: Aha, nu har jag sett din blogg! Nja, du har inte sagt när du fyller år, så därför vet jag inte, kan inte läsa tankar, tyvärr. Men du, säg till nån dag du vill gå, så kan jag kolla om jag jobba då, så säger jag till att jag får ett besök. sen säger du till vid ingången att du ska träffa mig, då kommer du in gratis... :)

2006-07-03 @ 21:37:12
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks