Inget Arvika i år

Kollade in på I Me Mines blogg (inte att blanda ihop med storesysters blogg, [me & my]). Han var visst på Arvikafestivalen i år. Lite avundsjuk. Eller är jag det? Det här är första året på länge som jag hoppar den värmländska musik- och leryran. Den har annars blivit som en liten tradition, fastän jag med mina fyra säsonger inte kan mäta mig med veteraner som varit där under alla år.

Men inget i år. Tråkigt, för jag har verkligen haft kul där. Förra året kunde jag väl visserligen stundtals känna att det inte var så underbart skojigt hela tiden. Börjar väl bli gammal, men jag har prioriterat andra saker i år. Bara att jag säger det får mig att låta som en föråldrad 40-åring.

Jag gillar Arvikafestivalen annars. Har inte varit på Hultsfred, men det känns lite stort för mig, och jag vet inte om klientelet känns helt rätt heller. Dock har de ju haft en hel del bra artister under åren som gått. Ville se NIN förra året, han spelade på Hultan, men det blev Arvika då. I år blev det som sagt var inte mycket. Fast Popaganda i maj kan ju räknas, eller hur?.. 

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks