Elden vecka 27

Denna vecka brinner Stjärna i min egen värld för: att slå (eller i alla fall slå in i skallen) alla tjejer som har halternecklinne/klänning och bh. Grejen med halterneck försvinner ju om man har bh till. Om ni inte har bröst som passar, ha inte halterneck, eller, ännu bättre, ha halterneckbikini under!


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: syster bister igen...

men va´f-n nu då... jag har ju halterneck! Hört talas om halterneck-bh? Den ska liksom inte synas under halternecklinnet och man kan ha en svart till svart linne och dito vitt!

2006-07-06 @ 09:19:43
Detta sa: Madelene

ja, men det är ju det jag menar! men inte vanlig bh!!!

Detta sa: Laura

Hihi håller med :). Fast jag är mer konfunderad över sommarens andra bh-"trend". Den här med linne eller klänning (behöver ej vara halterneck) och så drar man upp bh:n så oerhört högt i ryggen att det blir liksom bh och under det sisådär tio centimeter hud och sen kanten på klänningen eller linnet. Jag menar... snyggt? Nej! Och inte kan det väl vara skönt att ha bh:n så högt upp i armhålan heller? eller? Snälla nån som vet, bringa klarhet ;)

2006-07-06 @ 17:34:49
URL: http://laura.webblogg.se
Detta sa: Madelene

Laura: jag tänkte ha inkluderat det också i vad jag brinner för, att slå dessa tjejer också, alltså varför? Det är såå fult och... billigt...

2006-07-07 @ 09:26:20
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks