Tillbaka till extra

Lunchbloggar. Tillbaka på extrajobbet hos största storasyster här i Fruängen. De lämnade mig mer för att äta lunch ute, men jag hade matlåda med mig. Måste äta upp alla rester från julhelgen, till exempel den vegetariska Janssons frestelse som lilla storasyster. Och ikväll blir det ju äta ute med kompis-Marie. Det är så sjysst att ha ett favoritställe, så att när jag säger "Ska vi ta det vanliga eller?" så svarar hon "Ja, jag har inte ätit indiskt på skitlänge", så är vi helt på det klara med att vi går till Indian Garden på Söder.

Igår blev det lite ny frisyr. Jag vet dock inte om jag är helt nöjd. Ni får se när ni ser mig... Shoppade en Att.-tröja på Åhléns och ett par jeans på Rondo också. Me love randigt. Ja, jenasen är inte randiga, men väl tröjan.

Har funnit underbara norskan
Bertine Zetlitz, helt tokigt bra. När man skriver in henne på Last.fm får man dock lyssna på Madrugada, Dumdum Boys och Briskeby, som inte är särskilt likt musikaliskt, men väl är från samma land.

Och istället för att fingra i den stora skålen med godis så tog jag en järntablett och c-vitaminbrus. Även ett godismonster som jag kan hålla mig.

Det påstårs förresten att jag putar med läpparna på bilden i förra imlägget. Det är inte sant. Jag ser ut sådär när jag ler. Vad jag mer kan tillägga är väl att jag ser lite vindtyrig ut, men det är för att jag inte riktigt tittar in i mobilkamerans lins. Här är en till bild från samma tillfälle bara för det. Och ja, jag gillar att fotografera mig själv. Okej.

jag julafton liten


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

hmmm du ser ut s när du ler, ett leende jag aldrig sett förutom pa kort. Jag skulle säga att du putar

2006-12-29 @ 02:46:31
Detta sa: Madelene

Nä, när jag är riktigt glad - som på julafton - så ler jag så! ni får kolla ikväll :)

2006-12-29 @ 09:22:24
Detta sa: ankan

tack sofia!! =o)

2006-12-29 @ 09:49:30
Detta sa: Madelene

fasen, ni är tokiga... och onda!

2006-12-29 @ 11:05:17

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks