Sista veckans första dag

Måndag och sista veckan i Malmö. Festen hos Jennie (rättning: hos Jennies grannar) i lördags var väldigt kulig, trevliga vänner hon har. Var tyvärr inte så skönt seg som jag hoppats i söndags, men jag tog en liten julklappsshoppingtur i stan. Letade efter klappar till mina älskade systerbarn, men det är svårt. Jag vill gärna varaden coola mostern som köper coola saker till mina fyra sötnosar, men jag är också den coola mostern med den tunna plånboken.

Skriva kan jag inte heller. Håller på med en artikel som jag inte alls är nöjd med, vet inte varför det inte fungerar.

The Vaughan Crane. Om jag någonsin skaffar ett countryband ska det heta så. Nu så tänker jag aldrig starta något countryband, om jag någonsin får den idén så slå mig, eller skjut mig. Men det står i alla fall The Vaughan Crane på någon slags orange järnbalk som jag går förbi varje dag på väg till jobbet. 3 tons står det också.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Slagthuset

Varför skall du inte bo kvar i Malmö?

Detta sa: Madelene

För att nu är min praktik över, och det är dags att flytta hem till sthlm igen...

2006-12-21 @ 09:10:29

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks