Malmötankar

Driving home for Christmas... Nästan helt tomt här på Egmont nu. Jag har fixat det sista och nu ska jag gå ut i Malmö. Men jag har lite svårt att slita mig, naturligt nog. Turning Torso blänker ju så fint just idag, och som Jennie skrev i mitt "arbetsbevis" så har jag ju förälskat mig i en lång, ståtlig skåning...

Nervös som vanligt för att resväskan blir för tung, för att den inte ska få plats på tåget eller att jag överhuvudtaget inte kommer hinna med tåget. Men jag ska försöka ta det lugnt.

Pratade med Sofia, hon är hemma från England. Konstigt. Men underbart att snart få träffa henne igen.

Gonna miss Malmö. Men nu ska jag inte blogga så sentimentalt. Jag är ju annars proffs på det, vilket också framkom i "arbetsbeviset".

Vi drar från Malmö...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks