Djuriska trasor

Middagen igår var lite misslyckad, Indian Garden har visst byggt ut - vilket både jag och Marie, som befunnit oss på andra ställen än Stockholm i aderton veckor, missat. Dubbelt så stort, och den förut så goda servicen har helt klart stagnerat. Dags att skaffa nytt stamhak. Men det var kul att träffa Marie innan hon sticker till Australien, och min starköl gick som en läsk på notan - de var verkligen helförvirrade igår. Men jag sa ingenting. Sen gick vi till Södra källare och träffade Maries kompis Fredrik. Jag stack hem lagom till Rome (fasen jag kommer nog missa det ikväll).

Idag har jag njutit av Miss Li och musiken från Desmond och träskpatrasket. Och nu väntar jag på fina vännerna och förhoppningsvis godgod pizza. Och upptäckte just att jag har ett svidande rivsår på armen, vet inte alls från vad. Det kan vara de "djuriska" disktrasorna jag fick av största storasyster i julklapp.

"I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream
"
Miss Li, "Oh Boy"


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: me

livsfarliga trasor det där!
Kan ha varit en syrra som rev dig på armen under lunchen oxå...

2006-12-29 @ 23:04:53
Detta sa: Madelene

Ja, honputtades juh och trängdes, så hon kan ju ha rivit mig också, onda syrra!

2006-12-30 @ 19:23:45
Detta sa: Steffi

Vaddå, är det den Marie som jag också råkar känna som ska till Australien?

2007-01-01 @ 12:50:55
Detta sa: Madelene

Steffi, jepp! Vår Majjie ska Down under...


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks