Gummistövlar, ja tack!

Skulle verkligen behöva en regnrock och ett par gummistövlar här i blåsiga, regniga Malmö. Mitt paraply vek sig i blåsten häromdagen, vilket gjorde mig blöt, trött och ledsen. Ett psykbryt var nära.

Och
jättesöta gummistövlar hittade jag på Shoewawas blogg! Men att gå runt med söta djur på fötterna känns kanske lite... för mycket? Men de finns i vuxenstorlek om jag skulle vilja!

Men överhuvudtaget behövs nya skor. Mina flertal par ballerinor är underbara, men kalla nu när hösten börjat ta in på stan. Lite blöta blir de när regnet står som spön på lilla mig... Är dock osäker på vad som mina fötter önskar sig. Jympaskor eller något flottare? Kan dessutom inte bestämma mig för om ankelboots är bu eller bä. Vagabond har fina modeller. Gillar i jympaskoväg Adidas nya Sleek-serie.

Men jag vet vad min plånbok efterfrågar...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks