Clintan-look-a-like

Onsdag. Redan. Allt går så snabbt. Snart resdags.

I måndags var jag med "nygamla" gänget, Hedvig, Therese, Johan och
Stefan, vi kikade på den sistnämndes lägenhet. Den var stor, och snyggt inredd i ljusa träslag. Är inte så förtjust i "träfärgade" möbler, men om det ska vara ska det vara ljust trä. Furu är för mörkt för mig.

Fikade gjorde vi i alla fall. Och pratade om allt som hände under lördagens spektakulära grillfest (som Hedvig tyvärr missade). Nu kommer jag antagligen inte träffa nygamla gänget innan jag drar. Saknar dem redan.

Igår tog jag och Sofia en shoppingtur i stan. Tyvärr kommer jag ha en fattig höst, så eventuell shopping får stå åt sidan. Hittade dock en ljuvlig vit klänning på Zara, helt underbar! Men en klänning är väl inte det jag behöver just nu...

Och jobbet. Endast fyra futtiga dagar kvar (måste komma ihåg att köpa Slottschoklad smak; apelsin, och kanske ett kort över Stockholm?). Försöker flirta med Snygg-M (nej, det är inte jag, även om ni tror det), det går sådär tror jag. Fnittrar med Kristin, pratar film med Daniel. Fick Fredrik att rodna när jag sa att han var lik en  ung Clint Eastwood. När han frågade om det var bra eller dåligt förklarade jag att det var mycket bra. Det här var dock i måndags, och när jag träffade honom idag hade han förlikat sig med rollen, han var riktigt nöjd tror jag. Hade säkert gått hem och tittat på några spagettivästern med Clintan i huvudrollen. Idag ville han "ge igen" och skulle komma på nån kändis jag var lik. Jag vet inte om han läste mina innersta önskningar, men han sa att jag liknade Liv Tyler. Åh, Fredrik, du är alldeles för charmig.


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Tjo! När åker du? Fick du mitt sms idag förrsten? Sköt om dig!

Detta sa: Laura

Då så, hörs närmre helgen och så ses vi på söndag :). Natti natti!

2006-08-10 @ 00:09:15
URL: http://laura.webblogg.se
Detta sa: Anonym

du börjar likna en jag känner

2006-08-10 @ 09:30:28
Detta sa: malin

kolla denna blogg: http://stockholmstreetstyle.blogg.se/

2006-08-10 @ 11:25:17
Detta sa: Mystiska M

vem är det som har skrivit att jag börjar likna nån denne känner?

2006-08-12 @ 09:31:13
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks