Molnen av ångest börjar skingras

Puh. Uppdatering ångest. Ångesten typ borta.

När jag var på väg hem från Friskis i
Hornstull träffade jag Fröken H i min klass, som bor nästan ovanför frisksportarlokalerna som jag besökt för ett svettigt medeljympapass. Fröken H hade hört rykten om att min konkurrent till min favoritpraktikplats inte var den jag trodde. Men att han som det uppenbarligen är egentligen inte vill ha den platsen. Det betyder att den är min! Jag rapporterar när jag vet mer. Men ångesten släppte. Underbart.

Och ännu mer avslappnad blev jag när jag kollade på Ett herrans liv. Okej, jag vet, jag hyllar herrarna Hammar och Wikingsson varje vecka, men de är ju underbara. Jag ligger och skrattar högt i soffan. Det var intressant att se GP också. Han var lite politiskt tillknäppt, som väntat, men jag tyckte att det blev bättre mot slutet. Åh, det är ett av de få program som man bara vill ha mer av när det är slut. Jag längtar till torsdag.

Martin Timell. Hur lyckas han? Hur kan han ha kommit så långt? Han är hemsk. Han är värdelös. Ta bort, snälla. 

Nu blir det Studio Virtanen också. Är jag den enda som gillar det programmet? Jag kanske är den enda som tittar... Men reklamen på TV8 är den värsta jag sett. Det märks att den kanalen inte riktar sig till mig.

Och ja, jag vet att alla säkert bloggar om det här just nu, men vad håller Linda Skugge på med?


Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Åh, hoppas du får den! Håller alla tummar jag har. Vilket bara är två men kan hålla Davidstummar också ett tag :). Och klart man ska hylla F&F. Dom är ju underbara, så enkelt är det. Ha en mysig helg, kram!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks