Festnatt

Uj uj, är lite tung i huvet idag. Var ute med Ela, Katrine och Kikkan igår. Först var vi på FenixGötgatan (som för övrigt är min favoritgata i Stockholm, i alla fall just nu). Sen gick vi till Patricia (tack snälla vakten som släppte in mig fast det var 23-årsgräns) och dansade hela natten. Det var supertrevligt! Jag och Katrine kom dessutom fram till att vi ska på samma deklarationsmöte nu på tisdag (vi har egna företag som måste deklareras, uschusch) på Skatteverket, världen är liten...

Men nu softar jag framför datorn, som vanligt. Min favoritplats i hemmet? Nja, men det blir lätt så att jag fastnar här, den är just nu min musikspelare (har ingen stereo) samt ett bra sätt att kommunicera på. Den senaste veckan har jag häckat här för att frenetiskt checka om det kommit in några mail om praktiken. Vill ha en plats nu, och inte vilken som helst!

Men nu är det helg och jag ska försöka låta bli att tänka på praktiken (lycka till baby). Idag ska jag träffa Ankan, jag lyckades övertala henne om lite shopping (det ramlade in pengar igår som planerat). Så jag ska köpa den där jackan jag tidigare nämnt, på Sisters. Sen blir det en promenad i det vackra vädret, kanske ut mot Gärdet. Jag lovade Ankan att det skulle bli mjukglass också, det hör ju till! Jag som käkat godis hela veckan... Jag har i och för sig tränat också. Duktiga jag! Hmm, gäller att ta bra skor om vi ska gå. Fick skavsår av mina nya vårskor, men jag måste ju gå in dom lite!

Sen blir det nog en lugn kväll hemma... Det är mysigt det också. Nåt bra på teve? Garvade förresten högt åt Filip och Fredrik i torsdagskväll. Ser framemot nästa torsdag, i teveväg alltså.

Nu ska jag fixa nån gladare musik och göra mig i ordning! Ciao belli!



Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks