Inspiration

Har tänkt blogga om en massa saker - att jag fyllt år, mina shoppingfynd, att det inte blir Malmö i sommar men väl en hel del semester, att Telia skickar ut reklam som visar att de inte alls tänker på naturen, att sommaren är här och solen gör mig ölsugen varje dag, att jag klippt mig, att Fryars är en helt underbar lovande artist... men det har inte blivit så mycket med det. Förlåt. Jag ser ju att ni fortfarande går in på min blogg, då kan man ju kräva lite uppdatering. Ja. Men jag får bara inspiration när jag inte är här, inte vid datorn. Här fastnar jag bara.

Och nu ska jag gå och lägga mig. Börjar tidigt imorgon. Och förresten - grattis storasyster Malin.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: research paper

Every day we should think about so many important dates and occasions!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks