Tegelstenar och chicklitt

Jobbet med tidningen går framåt. Känns inte lika stressigt nu som i somras, då jag jobbade på slottet samtidigt. Det här ska nog gå bra. Jag har ju liiite rutin nu i alla fall...

Tusse är kvar och har varit mycket sympatiskt, tröstat mig när jag varit lite (mycket) nere, igår eftermiddag och kväll. Men nu är allt bra igen och jag är glad, dock förkyld.

Och de kvällar jag spenderar ensam hemma blandar jag chicklitt med Dostojevskij innan jag somnar. Det gäller att hålla alla delar av hjärnan levande...

missnojd2missnojd3
missnojd1missnojd4
MISSnöjd (höhöhö). Tusse vill ut, men det där är ju bara vägen in till min klädkammare...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Vad i!?

Har du skaffat katt? Nu kommer jag ju aldrig att kunna besöka dig igen!

BAH!

2008-01-11 @ 16:11:47
Detta sa: Madelene

men det är ju en katt jag passar, tönt!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks