Versaille would be nice

Just tittat klart på Marie Antoinette. När jag såg den på bio hösten 2006 var jag inte så imponerad, vilket jag vet att jag bloggade om då. Nu tyckte jag att den var ganska trevlig, ändå. Förväntningar styr alltid allt. Och jag vill åka till Versaille!

Idag har jag hängt med Ola och introducerat honom för slottet, pratat länge länge i telefon med Hanna och sedan Martin, undvikit att arbeta något på den opponering jag skall göra på en uppsats, funderat på att hämta min cykel hos mamma och pappa men kommit på att det får vänta någon vecka eller så samt beslutat mig för att lägga bort de två röda mattor jag tidigare haft på vardagsrumsgolvet. Det är rött ludd överallt. Tröttsamt.

I övrigt har jag börjat simma. Jaa, jag har varit och simmat en gång, så jag vet inte om det är en start på någonting. Kanske blir det lika intensivt som allt jag tar för mig innan jag tröttnar. Men jag ska försöka gå dit på torsdag igen, hur som helst.

Har lämnat in uppsatsen. Som sagt, opponering på tisdag. Roligaste uppsats jag någonsin författat (min tredje). Förhoppningsvis bästa, också.

Hoppas på att kunna somna nu. Snabbt.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks