Aprilmusik

Raderas det inlägg på Madelenes blogg? Jepp, det gäller att hänga med. Jag är lite trött på att vika ut mitt hjärta på allmän plats, ändock gör jag det. Och jag vet att folk i min närhet är trött på det. Nyss när jag var ute och gick funderade tankarna på om jag skulle lägga ned bloggen och starta en ny. But then again... Jaja.

Försöker ta mig igenom
Juvelens nya album, 1, men jag fastnar om och om på singeln från förra året, Hanna. Som jag dansade till på Hultsfredsfestivalen. Eller ja, dansa är kanske att ta i. Men dansant är det.

För övrigt fick jag Jesus, Walk With Me, singeln från Club 8, idag. Två nya spår plus två remixar, en av mina nya favoriter The Sound of Arrows och en av Jimahl. Den senare nästan bättre, tror jag. The Sound of Arrows spelar för övrigt på Debaser Medis 16 maj. Markus Krunegård dagen efter på samma Debban. Det blir till att hänga där alltså.

Och så har jag fortfarande lite The Ballet-revival. Ooh, så fint.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks