1987, T650i, sommar... sommar... sommar...

Madelene redaktörar. Starlets sommarspecial. Ja, eller jag har just satt igång och inte kommit så vidare värst långt. Sitter just nu mest och drömmer om en ny mobiltelefon. Efter besök i några elektriska-prylar-som-vi-inte-kan-vara-utan-butiker igår så är jag hemskt sugen på Sony Ericssons T650i. Jag är dock tveksam till de små tangenterna och till att jag skulle vilja, i längden, ha en grön mobiltelefon. Jag önskar att den blå versionen var en aning mer blå. Himmelsblå, kan man också säga. Jepp, Madelene fortsätter gå på ytan när det gäller saker. Fina saker som tilltalar mig estetiskt och glättiga, rosa magasin. Mer, mer, mer! Men efter snart två år som Samsunganvändare har jag blivit högst tveksam till Nokia, som tidigare alltid varit min husgud.

Imorgon kan ni förhoppningsvis höra min, hmm, mörka, stämma på pod. Och oj, vad bra Robert Svensson och Adam Olenius 1987 är. Är det ett år sedan jag träffade Adam nu? He, var bara tvungen att få in det.

growinggreen

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks