Höstmodeller

Igår var jag, Olle och Robin ute och vandrade i ett höstigt somrigt Stockholm. "Det känns som sommar" fortsatte Olle att säga. Och visst var det skönt. Och visst gillade vi att bli fotograferade av Robin och hans nya digitalkamera. Och visst blev vi snygga. Vi älskar att posa, tror jag minsann.

MO96MO97
MO32MO45
MO62MO63

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Vafan, var du tvungen att visa upp mina överexponerade bilder för hela världen!
Du blottar mig!
Snyft!

Detta sa: Madelene

jo men jag och Olle är ju SÅ snygga! jag får väl censurera och skriva "Herr R", då kan nog iiingen gissa vem det är som fotat!

2007-09-13 @ 12:05:05
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: malin

ni är supersnygga! Måste ju va en bra fotograf ;)

2007-09-15 @ 20:20:42

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks