Vitlök

Det hänger en vitlök på min ytterdörr. Jag hatar vitlök. Men jag vet varfrö den hänger där, och jag kan inte göra nåt åt det förrän om... 28 dagar. Om jag inte vill göra revolt mot hela systemet då. Men det vill jag såklart inte.

Ikväll blir det Club 8 på Debaser Medis, trevligt hoppas jag. Vill ju passa på, Johan säger att det kanske är deras sista Sverigespelning. Någonsin?

I övrigt lyssnar jag på Saturday Looks Good To Me, The Bombhappies och... ja, vad mer just idag?

Och i ännu mer övrigt är jag överröst med jobb. Allt på en gång. Men det är trevligt.

"Lost my innocence and
my mobile phone
It's hard to speak your language
It's impossible"

The Bombhappies, Lost in The Lion Block

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

varför hänger det en vitlök på din ytterdörr?? försöker du hålla vampyrer borta? tydligen fungerar det i sånt fall inte för du verkar ju fortfarande vara i närheten ;oP

2007-11-08 @ 22:19:24

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks