Irriterande höstsoppa

Denna soppa. Jag orkar inte ens vara irriterad på herr Rasti längre. Ni som inte hänger med, läs Kals informativa inlägg om det hela här. Läs även här och här. Jag känner just nu att jag inte kan få ur mig mer irritation över Damon Rasti, denna martyr. Jag är inte på något sätt rasist. Men jag är trött på grinpellar som bara vill hävda sig själva och få lite tycka-synd-om-poäng. Jag tycker att han visar lika lite respekt, till exempel mot Internet World, i sitt inlägg om varför hans Tjuvlyssnat inte fått komma med på den eminenta listan. Dessutom är det mycket räv som tycker att rönnbären är sura . "I princip alla nätkontakter jag har diskuterat med idag skrattar åt listan. Den har fem kriterier". Men åh, tusse, stackars dig då.

Och btw. Det heter Dagensskiva.com, inte Dagens skiva.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Anton

Oj, jag har helt missat det här bråket trots att jag är både journalist (nåja, snart iaf) och sen många år registrerad medlem på dsc.. Har läst alla turer nu och det hela verkar ju helt absurt.

Så tack för att du länkade föredömligt fint så att jag kunde läsa ikapp. Och för att du därmed också indirekt ser till att jag skärper till mig och i fortsättningen tar del av mediebruset så att jag inte hamnar i bakvattnet nånsin igen.

Detta sa: Madelene

Vassego! jag hoppas du som medlem på DSC läser mina recensioner =)

2007-12-02 @ 09:39:33
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks