The Mary Onettes, mord och villervalla

Ja, jag vet, det är mycket Labrador just nu, men The Mary Onettes är så underbara. Det påminner och låter som så mycket annat, men är ändå så fint. Aouwh. Pleasure songs.

Sara Berg är också finfin. Det ramlade ner en massa skivor till mig idag, en var hennes When I was a young child I used to feel pleasure from playing with others. En annan var Andreas Johnsons The Collector. Jag blev så upphetsad över det hela så den åkte i golvet. Inte. Tja, åkte i golvet gjorde den ju. Fast nej, det var faktiskt inte med flit...

Och idag år 44 f. Kr. blev Julius Caesar mördad. Bara en sån sak. Och solen sken idag. Och jag läser Molnen högt för mig själv.

Ah, mitt bloggande kanske inte är som bäst just nu. Jag får skylla på huvudet.

Och jag undrar vem det är som läser min blogg jämt och ständigt och flera gånger om dagen...

Under the guillotine, tonight...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: M-tröjan

det är nog JAG, tycker om att läsa om dig ;)
När jobbet blir för tråkigt måste jag läsa.

2007-03-16 @ 12:08:18
Detta sa: Madelene

Nej nej, det vet jag att det inte är, et ditt ip-nr :)


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks